Naujienos

Naujasis kompaktinis krosoveris Citroën C3 Aircross perkopė 100 tūkst. parduotų vienetų ribą

Grįžti atgal

Praėjus vos dešimčiai mėnesių po premjeros Citroën jau pardavė 100 tūkst. naujojo kompaktinio krosoverio Citroën C3 Aircross vienetų. Beveik 70 tūkst. buvo parduoti nuo 2018 m. pradžios.

Tai yra antras pagal populiarumą gamintojo modelis ir pagal pardavimus nusileidžia tik Citroën C3. Jis patvirtina gamintojo plėtros planus. Šiemet per pirmąjį pusmetį Citroën pardavimai augo 9 proc. ir tai yra geriausias gamintojo rezultatas Europoje per pastaruosius 7 metus.

Naujasis Citroën C3 Aircross jau spėjo įrodyti, kad yra unikalus automobilis

Modelis pasižymi unikaliu dizainu, standartus keičiančia moduline platforma, plačiomis personalizavimo galimybėmis ir 12 vairuotojo pagalbos sistemų. Naujasis Citroën C3 Aircross jau spėjo įrodyti, kad pirkėjus traukia savo viliojančia išvaizda ir plačiu variantų pasirinkimu:

  • 55 proc. užsakymų sudarė modeliai su turtingiausia „Shine“ komplektacija
  • 35% proc. iš visų modelių turėjo bent vieną iš keturių specialių salono dizaino pasirinkimų
  • 25 proc. parduotų automobilių turėjo kitos spalvos stogą, 30 proc. buvo užsakyti su spalvų paketu, kurį sudaro pasirinkta spalva nudažyti stogo laikikliai, statramsčiai, šoniniai veidrodėliai ir žibintų apdailos.

Naujasis Citroën C3 Aircross Compact jau laimėjo Europos AUTOBEST 2018 apdovanojimą. Taip pat Jungtinėje Karalystėje AUTO EXPRESS Car Awards 2018 apdovanojimuose pripažintas geriausiu mažu SUV automobiliu.

Grįžti atgal