Servisas

Pagalba kelyje

Grįžti atgal

Citroën 24 val. pagalbos kelyje kliento kortelė. Norėdami išsikviesti pagalbą kelyje skambinkite telefonu +370 520 53 695. Paslauga galima naudotis bet kuriuo paros metu.

Jei paslauga užsakoma kitur, su paslaugos teikimu susijusios išlaidos nekompensuojamos. Pagalbos kelyje paslauga galioja tik Citroën klientams garantijos laikotarpiu. Svarbi informacija: Paslaugos išlaidos kompensuojamos tik tuo atveju, jei pokalbis užregistruojamas Citroën pagalbos kelyje numeriu +370 520 53 695.

Veho Eesti AS
Citroën oficialus tiekėjas Lietuvoje
Adresas: Jälgimäe tee 1, Tänassilma, 76406 Harjumaa, Estija
Kontaktinis tel. +372 617 7966
www.citroen.lt

24 val. pagalba kelyje paslaugos sąlygos

1. Techninės pagalbos galiojimas
1.1 Citröen 24h techninė pagalba kelyje (toliau – techninė pagalba kelyje) galioja tik lengvosioms ir komercinės paskirties transporto priemonėms (M1 ir N1 tipo motorinėms transporto priemonėms, kurių leistina bendroji masė iki 3500 kg).
1.2 Citröen 24h techninė pagalba kelyje galioja priklausomai nuo sutarties: 3 (trejus), 4 (ketverius), 5 (penkerius) ar 6 (šešerius) metus.
1.3 Techninė pagalba kelyje galioja tik 2 punkte nurodytai techninei pagalbai, kuri užsakoma telefonu +371 678 69 696. Paslauga galima naudotis 24/7/365. 2.1–2.5 punktuose nurodytos paslaugos yra nemokamos, jei techninė pagalba kelyje užsakoma techninės pagalbos kelyje telefono numeriu +372 6 336 166. Jei paslauga užsakoma kitur, su paslaugos teikimu susijusios išlaidos nekompensuojamos.

2. Techninės pagalbos kelyje paslaugą sudaro
2.1 Techninės pagalbos kelyje paslauga netikėto gedimo, kurį sukėlė automobilio techninis gedimas, pašalinimui.
2.2 Techninės pagalbos kelyje paslauga dėl vežėjo aplaidumo sukeltų automobilio techninių gedimų pašalinimui, įskaitant durelių atidarymą, problemas su padangomis vietoje, atsarginių raktų pristatymą į įvykio vietą ir degalų papildymą iki 5 litrų.
2.3 Nemokamas tempimas techninio gedimo, avarijos atveju, jei gedimo negalima pašalinti. Tempimo atveju automobilis tempiamas į artimiausią „Citröen“ įgaliotą remonto dirbtuvę.
2.4 Tuo atveju, jei gedimo nepavyksta pašalinti vietoje, transporto priemonėje buvę asmenys pristatomi į pageidaujamą paskirties vietą Lietuvos ribose. Jei įvykis įvyksta už Lietuvos ribų, automobilyje buvusių asmenų pristatymas į paskirties tašką nėra priskiriamas prie nemokamų paslaugų ir, jeigu reikia, paslaugos teikėjas padeda automobilio valdytojui suorganizuoti mokamą transportavimo paslaugą.
2.5 Avarijos atveju techninės pagalbos kelyje teikėjas konsultuoja transporto priemonės valdytoją ir organizuoja pranešimo apie eismo įvykį formos pristatymą į įvykio vietą.
2.6. Nurodytos paslaugos teikiamos netikėtai įvykus gedimams, kurių atveju pagal transporto priemonės garantines sąlygas ar galiojančias eismo taisykles draudžiama važiuoti toliau. Pavyzdžiui, kai perdega artimųjų šviesų žibintai, tai netrukdo važiuoti ir nėra priskiriama prie paslaugų, bet jei gedimas įvyko tamsiu paros metu – tuomet tai priskiriama prie paslaugų. Žieminių padangų keitimas į vasarines padangas ar tiesiog naujų padangų uždėjimas nėra priskiriama prie paslaugų, taip pat prie paslaugų nėra priskiriamas langų plovimo skysčio įpylimas ir pan.

3. Nemokamos techninės pagalbos kelyje teikimo teritorija
3.1 Paslaugos teikimo teritorija yra Austrijos, Belgijos, Bosnijos ir Hercegovinos, Bulgarijos, Estijos, Ispanijos, Olandijos, Kroatijos, Airijos, Italijos, Graikijos, Kipro, Lietuvos, Liuksemburgo, Latvijos, Maltos, Monako, Norvegijos, Lenkijos, Portugalijos, Prancūzijos, Švedijos, Rumunijos, Vokietijos, Serbijos ir Juodkalnijos, Slovakijos, Slovėnijos, Suomijos, Didžiosios Britanijos, Šveicarijos, Danijos, Čekijos ir Vengrijos viešieji keliai.

4. Išimtys
4.1 Techninė pagalba kelyje neteikiama, jei, atsižvelgiant į įprastą kruopštumą, pagalbos poreikio atsiradimą klientas galėjo ar turėjo numatyti. Pavyzdžiui, klientas užsako pakartotiną transporto priemonės užvedimo pagalbą nepaisant to, kad jis jau anksčiau buvo informuotas apie poreikį pakeisti akumuliatorių.
4.2 Techninė pagalba kelyje nekompensuoja jokių išlaidų automobilio priedams, padangoms, atsarginėms dalims, naujam raktui ar pulteliui, tepalų ar kitų skysčių įsigijimui (išskyrus degalus iki 5 litrų).

5. Papildomos nuostatos
5.1 Citröen 24h techninės pagalbos paslaugą teikia Roheline Laine OÜ (Peterburi tee 50A, 12145 Talinas, Estija; tel. +372 60 30 820; info@rohelinelaine.ee).

Patvirtinta: Techninės pagalbos kelyje sąlygos LV-01-2018

Turite klausimų? Klauskite.

Tadas Mikučiauskas
Citroën pardavimų vadybininkas

Kontaktinis tel: (8 - 612) 34 567
El. paštas: info@citroensiauliai.lt
Konsultacija su vadybininku gyvai

UAB "Igtisos paslaugos"
Oficialus Citroën atstovas Lietuvoje

Pirmadieniais - Penktadieniais: 8.00 - 17.00 val.
Šeštadieniais: 9.00 - 14.00 val.
Sekmadieniais: nedirbame

Grįžti atgal