Technologijos

EMP2 platforma

Grįžti atgal

Vidutinio ir didelio segmento automobiliams buvo sukurta nauja ir saugi automobilio karkaso platforma EMP2 (kitaip Efektyvi modulinė platforma 2), kuri yra skirta C, D, E ir F segmentų automobiliams (t.y. vidutiniems, dideliems ir komerciniams automobiliams). Kompaktiškiems ir itin kompaktinio segmento automobiliams Citroën naudoja savo mažesnę EMP1 saugumo konstrukcijos platformą.

EMP2 automobilio konstrukcijos platforma yra sudaryta iš įvairių struktūrinių ir mechaninių automobilio dalių, kurių vairuotojas nemato. Kitaip tariant, platforma yra sukurta iš vientisos priekinės dugno, variklio atitvaros ir priekinės absorbuojančios avarijos atveju konstrukcijos.

EMP2 platformos dėka, PSA koncernų grupė sumažinimo gaminamų automobilių masę iki 70kg, kas sąlygojo 22% sumažėjusias degalų sąnaudas. Tokio rezultato buvo pasiekta naudojant tinkamas medžiagas - plieno, aliuminio ir plastiko kompozitus bei perdarant automobilio konstrukciją taip, kad avarijos atveju smūginės jėgos absorbavimas būtų sukoncentruotas ten, kur to reikia.

Svarbiausias automobilio kėbulo EMP2 platformos saugumo komponentas yra specialiai sukurtas plokščias sudėtingų formų plieno lakštas, kuris kaip pagrindas yra naudojamas gaminant automobilio stogą, dugno konstrukciją, durų statramščius ir palanges. Vėlesniame gamybos procese šios atskiros sudedamosios dalys yra sujungiamos, kad būtų sukurtas standus ir tvirtas automobilio karkasas.

Specialus plieno ir magnio lydinys

EMP2 konstrukcijoje naudojami plieno lakštai yra pagaminti iš specialaus plieno ir magnio lydinio, kuris yra itin atsparus tempimui. Dar daugiau, plieno lydiniai yra ne tik standūs, bet ir lengvi ir tvirtos konstrukcijos. Priklausomai nuo automobilio platformos sudėtingumo, konstrukciją sudaro maždaug 1 600 atsparių taškinių suvirinimo siūlių ir 3 metrų lazerinių virinimo linijų (C4 Picasso modeliuose šių virinimo linijų yra iki 6 metrų).

Technologija: Naujoji EMP2 platforma yra labai lanksčiai pritaikoma, t.y. platformos konstrukciją galima panaudoti gaminant automobilius tiek su trumpa, tiek su ilga važiuoklės baze, tiek su žemu tiek aukštu svorio centru nepriklausomai pakabos konstrukcijos.

Citroën koncerno inžineriai ir toliau stengsis sukurti tobulesnius automobilius, kad kiekvienas sukurtas naujos kartos automobilis būtų saugesnis, patogesnis ir efektyvesnis nei ankstesnė karta.

Grįžti atgal