Technologijos

Hydractive III+

Grįžti atgal

Citroën Hydractive III+ važiuoklė užtikrina dar didesnį stabilumą, saugų valdymą ir komfortabilų vairavimą. Pakabos technologija automatiškai reguliuoja automobilio prošvaisą priklausomai nuo kelio dangos kokybės ir skirtingų važiavimo stilių.

Išskirtinė 3-čios kartos Citroën važiuoklės technologija yra sukurta vadovaujantis gerai žinomos ir laiko patikrintos hidropneumatinės platforma. Dėka Hydractive III+ pakabos, automobilis visuomet palaiko pastovų važiavimo aukštį, nepriklausomai nuo apkrovos ar kitų faktorių pritaiko amortizavimo jėgą ir minkštumą. Elektroniniai jutikliai milisekundės greičiu įvertina kelio sąlygas ir vairavimo stilių bei atitinkamai pritaiko hidraulinį slėgį pakabos sistemoje taip išlaikant reikiamą automobilio padėtį. Vairuotojas taip pat gali pasirinkti du skirtingus pakabos režimus - komfortabiliam arba sportinio dinaminio stiliaus vairavimui.

HydractiveIII+ sistema turi 3 automatiškai pritaikančius automobilio aukštį režimus pagal jo greitį ir esamą kelio būklę:
1. Miesto keliuose, kurių greitis siekia iki 110 km/h. Tokiuose keliuose automobilis išlieka nepakeitęs savo aukščio.
2. Tvirtą pagrindą turinčiuose keliuose, kuriuose greitis viršija 100 km/h, HidractiveIII+ sistema sužemina automobilio pakabos aukštį 15 mm. Tokiu būdu pagerinamas stabilumas, sumažinamas svorio centras bei pasipriešinimo oro srautams indeksas. Automobilis grįžta į savo pirminį aukštį, kai greitis nukrenta žemiau 70 km/h.
3. Nevienodos ar pažeistos dangos keliuose, automobilio aukštis padidėja 20 mm, kai važiavimo greitis yra ne didesnis nei 60 km/h. Maksimalus pakabos aukščio padidėjimas galimas iki 40 mm.

Pirmą kartą panašią pakabos sistemą 1954 m. buvo pritaikyta automobilyje Citroën DS (pristatyta 1955 m. Paryžiaus automobilių parodoje). Šiandien Hydractive pakabos sistema taip pat naudojama kai kuriuose aukščiausios klasės automobiliuose (Mercedes, Bentley, Rolls-Royce ir kituose).

Grįžti atgal